نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی آغاز به‌کار کرد

14 آذر 1402 - 04:05

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته، از سوی وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه در متراژی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در سالن‌های ۳۵، ۳۸، ۴۰، A، B و بخشی از فضای باز برپا شد.شرکت‌کنندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ژاپن در این دوره از نمایشگاه حضور دارند. یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه تبلیغات و برندسازی، حضور شرکت‌های مختلف از همه استان‌ها و شهرستان‌ها و پرداختن به موضوع بازاریابی تا زنجیره صادرات است.

برگزاری دوره های آموزشی و پنج کارگاه تخصصی از بخش های مختلف این نمایشگاه است.در این نمایشگاه محصولات و خدمات در موضوعات متنوعی از جمله تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، علائم تبلیغاتی، ایده پردازی، ماشین‌های چاپ، ماشین‌های لیزر، خدمات طراحی و چاپ، ارتقای فروش و تکنیک‌های بازاریابی، خدمات و تجهیزات نمایشگاهی و غیره عرضه شده است.

همچنین برترین شرکت ها در حوزه های صنعت تبلیغات و بازاریابی و برندسازی آخرین دستاوردهای خود را عرضه کردند.این نمایشگاه نسبت به دوره قبلی، ۳۰ درصد در بخش شرکت‌کنندگان و ۲۰ درصد در فضای نمایشگاهی رشد داشته است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته، تا ۱۶ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *